Instytut Monitorowania Mediów dla FIBEP
IMM jest twórcą kwartalnego newslettera poświęconego PR i komunikacji, przeznaczonego wyłącznie dla firm monitorujących media, zrzeszonych w prestiżowej organizacji FIBEP. Co trzy miesiące dokument będzie wysyłany, za pośrednictwem FIBEP, do 90 firm z przeszło 40 krajów.
Pierwszy numer newslettera FIBEP roześle do wszystkich członków stowarzyszenia w październiku 2010 roku. Treść opracowania będzie poświęcona światowym trendom branży PR i zawierać będzie między innymi informacje o kluczowych dla branży badaniach, nowych narzędziach oraz newsy z najważniejszych agencji PR.
Dostarczanie członkom organizacji kompendium wiedzy o trendach branży public relations to kolejna inicjatywa FIBEP mająca na celu edukację, integrację środowiska oraz rozwój zrzeszonych firm i całej branży.
Przygotowywany przez IMM newsletter będzie miał charakter cykliczny i będzie wysyłany do członków organizacji raz na kwartał.
Od 2002 roku Instytut Monitorowania Mediów jest członkiem FIBEP.