INTERIA. PL zmienia logo

dodano: 
04.08.2005
komentarzy: 
1

Od 4 sierpnia INTERIA.PL ma nowe logo. Po niedawnej metamorfozie wyglądu strony głównej, jest to kolejny zdecydowany krok w kierunku unowocześnienia wizerunku portalu. Zmiana znaku firmowego INTERIA.PL została poprzedzona badaniami przeprowadzonymi wśród użytkowników portalu. „Wybraliśmy projekt uznany za nowoczesny i dynamiczny” - powiedział Grzegorz Wójcik, wiceprezes zarządu INTERIA.PL. „Skojarzenia, jakie budzi przyjęta koncepcja plastyczna dobrze wpisują się w strategię intensywnego rozwoju naszej spółki” - dodał.
W nowym logotypie zachowana została żółto-niebieska kolorystyka, spójna z identyfikacją wizualną radia RMF FM oraz pochylenie liter tworzących napis „INTERIA.PL”, zrezygnowano natomiast z postaci smoka Matyldy. Podkreśleniu silnego związku spółki z portalem służy w nowym logo otoczenie obwódką skrótu „PL” i wyeksponowanie poprzedzającej go kropki. Według badania NetTrack instytutu MillwardBrown SMG/KRC, w drugim kwartale br. wskaźnik znajomości spontanicznej INTERIA.PL w grupie użytkowników Internetu kształtował się na poziomie 50,6%, a znajomość wspomagana marki wyniosła 76,9%. Wyniki te plasują portal w ścisłej czołówce najlepiej rozpoznawalnych witryn w polskiej sieci.

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
04.08.2005
14:11:50
lukasz
(04.08.2005 14:11:50)
Podoba mi sie:)
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin