Internauci doceniają kampanie społeczne

dodano: 
16.12.2004
komentarzy: 
0


Kampania społeczna „Kupując Polskie Produkty Dajesz Pracę” zwyciężyła w akcji ARROWEK (Strzałek), zorganizowanej przez wortal SerwisKariery.pl. Przez ostatnie dwa tygodnie internauci wybierali jedno spośród ośmiu nominowanych wydarzeń, które w 2004 roku najkorzystniej wpłynęło na gospodarkę i rynek pracy. Swój głos oddało ponad 7500 internautów. Zdaniem 31 proc. respondentów to właśnie kampania społeczna promująca patriotyzm konsumencki, prowadzona przed przystąpieniem Polski do Unii Europejskiej zasłużyła na miano gospodarczego wydarzenia roku. Drugie miejsce przypadło inicjatywie akademickiej „Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości”, na którą głosowało 28 proc. internatów. Natomiast 18 proc. głosujących doceniło kampanię „Postaw na Swoim” realizowaną przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA.
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin