Internauci już wybrali najlepsze świąteczne reklamy

dodano: 
25.11.2016
komentarzy: 
0

Choć dopiero listopad, marki już postanowiły nawiązać w swoich reklamach do nadchodzących świąt. Internauci zaś zdążyli wybrać według nich najlepsze propozycje. Pisze o nich serwis Independent.

Jak czytamy, tematem przewodnim reklam są święta, jednak marki mówią w nich o rzeczach uniwersalnych. W wysokiej jakości produkcjach ogladamy m.in. dzieci, które robią miły gest w kierunku swojej rodziny - zanim pojawi się logo firmy.

Marks and Spencer

W reklamie tej marki zobaczymy chłopca, który nie wie, co wybrać na prezent dla swojej siostry, z którą nieustannie walczy. Wysyła więc list do Pani Mikołajowej, która sama dostarcza prezenty do domu dzieci.

Źródło: YouTube/M&S

Jak podaje źródło, użytkownicy Twittera uznali to wideo za najlepszą świąteczną reklamę.

Źródło: Twitter/LewisALaird

Źródło: Twitter/amyroseharte

Waitrose

W swojej reklamie sieć brytyjskich supermarketów z kolei na głównego bohatera wybrała małego ptaka. Wideo pokazuje jego niebezpieczną podróż do dziewczynki, która przygotowała dla niego babeczkę (zakładamy, że robi tak co roku). Film wywołuje wiele emocji - np. niepokój, kiedy ptak ucieka od drapieżników czy kiedy walczy ze sztormem, by wrócić do domu.

Źródło: YouTube/Waitrose

Tą reklamą równiez zachwycili się internauci.

Źródło: Twitter/jessherbertt

Źródło: Twitter/craftybeeres

John Lewis

Prezenty, które wszyscy pokochają - to słowa, które pokazują się odbiorcom pod koniec filmu. Marka John Lewis w swojej reklamie również postawiła na zwierzęta.

W wideo oglądamy trampolinę, którą ojciec kupił w prezencie swojej córce. W nocy skaczą na niej: dwa lisy, borsuk i jeż, a wszystkiemu z domu przypatruje się pies. Rano, kiedy dziewczynka biegnie w stronę trampoliny, wyprzedza ją i zaczyna skakać.

Źródło: YouTube/John Lewis

Jak informuje Independent, wideo wywołuje uśmiech odbiorców, ale nie chwyta za serce.

Źródło: Twitter/Alisonmdesmond

(ak)

Źródło:

indy100.com, your definitive ranking of who won consumerism this Christmas, Louis Doré, 14.11.2016
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin