wtorek, 9 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościInternetowa komunikacja

Internetowa komunikacja

Na portalu utalkmarketing.com czytamy o tym, jak znaczącą rolę w działaniach PR-owskich odgrywa Internet. Zdaniem Chrisa Satterthwaite’a, dyrektora zarządzającego Chime Communications, to medium nie tylko stworzyło branży nowe możliwości, ale postawiło nowe wyzwania.

Internet wymógł w jego opinii przejrzystość podejmowanych przez firmy przedsięwzięć – na blogach i forach internetowych klienci mogą krytykować usługi, ale i wszelkie niedociągnięcia czy propagowane przez firmy półprawdy.

Stało się tak np. na portalu Facebook.com, na którym skrytykowano bank HSBC za wprowadzenie wyższych opłat za przekroczenie limitu w rachunku bieżącym (bank zareagował i zniósł podwyżkę), a potem skrytykowano sam portal za to, że można na nim wyczytać, jakich ostatnio zakupów za pośrednictwem sieci dokonał dany użytkownik. Według Satterthwaite’a firmy, które już teraz nie zaczną działać w sieci i reagować na to, co piszą o nich bloggerzy wkrótce mogą nie przystawać do wymogów konsumentów, bo to Internet wyznacza teraz sposoby komunikacji. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł