Intro PR pro publico bono z młodymi twórcami

dodano: 
02.09.2013
komentarzy: 
0

Intro PR wspiera PR-owo Fundację Młodzi Twórcy im. prof. Piotra Dobrowolskiego z Katowic. Współpraca ma charakter pro publico bono.

Agencja odpowiada za doradztwo i obsługę PR fundacji oraz realizowanych przez nią projektów – szczególnie w obszarze komunikacji zewnętrznej. Młodych Twórców dotychczas wspierała gliwicka agencja VIS Media, specjalizująca się w content marketingu. Teraz firmy połączyły siły i wspólnie realizują komunikację wizerunkową i marketingową fundacji. Wiceprezes VIS Media Ewa Stępniewicz pełni jednocześnie funkcję rzecznika prasowego Fundacji Młodzi Twórcy. Adam Misa z Intro PR będzie natomiast szefem biura prasowego FMT. Umowę podpisano na czas nieokreślony. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin