„Na pewno też nie można mu odmówić niezawodnej intuicji – bo nawet gdy popełniał błędy, to umiał zareagować na nie na tyle szybko, by nie odbiły mu się one czkawką” – tak opisuje Jacques’a Séguélę Agaton Koziński na łamach magazynu Marketing&more.
W artykule autor przybliża sylwetkę dziennikarza, specjalisty ds. reklamy i marketingu politycznego. Jak pisze autor, Séguéla nie widzi różnicy między promocją mydła , a promocją prezydenta. Podkreśla, że zainteresowanie Francuza marketingiem politycznym wzięło się z podpatrywania rynku amerykańskiego.
Opisuje także jego współpracę z François Mitterandem i Aleksandrem Kwaśniewskim. Uważa, że dzięki specjaliście Kwaśniewski „w kampanii zaczął się jawić jako nowocześnie myślący liberał, który chce jak najszybciej dołączyć z krajem do reszty Europy”. Ponadto autor przyznaje, że Francuz ma doskonałą umiejętność odnajdywania się w sytuacjach kryzysowych i radzenia sobie z trudnymi wyzwaniami. (mk)


