.

Istniejące posty organiczne na Instagramie teraz mogą stać się reklamami

dodano: 
22.05.2018
komentarzy: 
0

Instagram wprowadza opcję przekształcania istniejących już postów z zasięgiem organicznym w reklamy – podaje wersm.com. Można to zrobić za pomocą facebookowych programów Menedżera Reklam oraz Power Editora.

Wcześniej jedynym sposobem na uruchomienie reklamy w poście był przycisk „Promuj" w aplikacji – czytamy. Teraz dzięki nowej funkcji można zmienić organiczny post w reklamę, by zwiększyć zasięg oraz zaangażowanie odbiorców. Jak zauważa źródło, nowa opcja dotyczy tylko zwykłych zdjęć oraz krótkich filmów publikowanych w aplikacji.  

Dalej czytamy, że reklamodawcy będą mogli tworzyć reklamy od zera w programach Menedżer Reklam oraz Power Editor, wykorzystując istniejące już szablony reklamowe. Po przekształceniu posta z zasięgiem organicznym w reklamę komentarze oraz polubienia, które pojawiły się po zmianie, będą „zagregowane w oryginalnym poście organicznym” – czytamy. Z kolei statystki w aplikacji dotyczące poszczególnych zdjęć czy filmów będą przedstawiały rozdzielenie na płatne oraz organiczne zasięgi.

Nowa funkcja jest już wdrażana do Instagrama i do połowy czerwca 2018 roku będzie już dostępna dla każdego. (jg)

Źródło:

wersm.com, Existing Instagram Organic Posts Can Now Be Turned Into Ads, George Carey-Simos, 17.05.2018
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin