Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
wtorek, 29 lipca, 2025

Istota marki

Silna marka to nie tylko dobra reklama, przekonuje Gazeta Pomorska. Według autora artykułu „budowanie w ten sposób wizerunku jest dość proste, chociaż nie wystarcza”.

„Żadna firma nie będzie dobrze oceniana, jeśli nie zadba o zadowolenie swoich klientów”, pisze dziennikarz i podkreśla, że budowanie wizerunku marki opiera się na wysokiej jakości usług i produktów oraz na działaniach public relations. Reklama w biznesie już nie wystarcza i „sprawy już nie załatwi’, dlatego branża public relations przeżywa dziś „swoisty boom”, argumentuje autor.

Zasadniczą rolą public relations, zdaniem publicysty, jest sprawienie, że obecni i przyszli klienci spojrzą na firmę przychylniej. „PR dostosowuje całe przedsiębiorstwo do ich dużych oczekiwań”, wymienia autor. Należy jednak pamiętać, że „jest to proces kosztowny, długotrwały i nie da się go osiągnąć z dnia na dzień”, podsumowuje dziennikarz.(ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj