Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
poniedziałek, 28 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościITBC o rankingu H&M

ITBC o rankingu H&M

ITBC Communication w rankingu najlepszych agencji PR w 2008 roku przeprowadzonym przez Home&Market zajęła 3 miejsce, awansując względem zeszłego roku z dalszych pozycji. Zdaniem respondentów agencję wyróżnia jakość obsługi klientów, czyli  zrozumienie oczekiwań klientów, dostępność i znajomość ich branży. Doceniono także znajomość środowiska mediów przez agencję.

Redakcja:Jak w ITBC Communication rozumie się wysoki poziom obsługi klienta?

Barbara Czerniawska: Dążymy do tego, by poznać klienta, jego branżę, środowisko biznesowe. Staramy się dobrze zrozumieć jego potrzeby i motywacje: zarówno deklarowane jak i prawdziwe, często ukryte.

Red.:W jaki sposób w ciągu roku poprawili Państwo standardy obsługi klientów, że są oni z niej usatysfakcjonowani? Czy stosują Państwo jakieś wyjątkowe narzędzia, techniki w kontakcie z klientami?

BC:Rynek usług PR rośnie bardzo dynamicznie. To może rodzić pokusy, by iść na skróty, np. dla szybszego rozwoju poświęcić jakość obsługi. My postawiliśmy na trwałe, stabilne relacje z klientami, oparte na wzajemnym zaufaniu. Zatrudniamy ludzi, którzy podzielają naszą wizję rozwoju. Konsultantów z pasją, którzy lubią to, co robią. Ranking pokazuje, że to właściwa strategia, która zaczyna przynosić efekty.

Red.:Co to znaczy być dostępnym dla klienta, czy jest to dostępność przez 24 godziny na dobę, czy oznacza to coś innego?

BC:Dostępność oznacza dla mnie właściwą organizację pracy i dobry przepływ informacji. Cenimy życie prywatne – zarówno naszych klientów jak i własne. Spotykając się z klientem, rozmawiając z nim jesteśmy skupieni na jego potrzebach. Dobre ustawienie priorytetów pozwala obydwu stronom na znaczną oszczędność czasu.
Naszą przewagę może stanowić zespołowy sposób pracy – chwilowa nieobecność spowodowana np. urlopem lub chorobą nie zakłóca bieżącej pracy nad projektem. Do tego dbamy o zrównoważony rozwój firmy. Oznacza to między innymi, że współpracujemy tylko z taką liczbą klientów, by możliwe było zachowanie przy tym najwyższej jakości obsługi.

Red.:Co według ITBC Communication oznaczają skuteczne relacje z mediami?

BC: Skuteczne media relations to sytuacja, w której wszyscy wygrywają: dziennikarze otrzymują na czas interesujące informacje, klient agencji – dzięki dobrym relacjom z mediami – odczuwa wsparcie działalności biznesowej, a sama agencja coraz częściej pozyskuje nowych klientów dzięki rekomendacjom dziennikarzy i klientów.
Wiele z projektów, w które jesteśmy obecnie zaangażowani, pozyskaliśmy właśnie dzięki spontanicznemu polecaniu naszej agencji. Mam nadzieję, że będzie ich coraz więcej.

Rozmawiała Aleksandra Łuczak

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj