.

 

IV Kongres Public Relations w Rzeszowie

dodano: 
22.04.2005
komentarzy: 
0

Dzisiaj kończy się IV Kongres PR organizowany po raz czwarty przez Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Wśród ponad trzystu gości są zarówno PR-owcy i przedstawiciele świata nauki, jak i kadra zarządzająca agencji PR i dużych przedsiębiorstw. 19 kwietnia, w pierwszym dniu kongresu, wykłady inauguracyjne wygłosili Rafał K. Ohme, Dariusz Tworzydło, Grzegorz Szymański i Janusz Pietrzak oraz Bogdan Nogalski. Po południu dyskutowano o potrzebie istnienia wortali i portali branżowych oraz ich wkładzie w rozwój i popularyzację polskiego rynku PR. W debacie uczestniczyli zagraniczni goście, m.in. Colin Farrington, Dyrektor Generalny Chartered Institute of Public Relations – CIPR, Maria Ganina – zastępca redaktora naczelnego Sovietnik.ru z Rosji, Yulia Pushko, redaktor naczelny wortalu Prschik.com z Ukrainy. Goście przedstawili sytuację mediów PR-owskich w swoich krajach. W ramach debaty Waldemar Rydzak i Jacek Trębecki przedstawili wizerunek polskich specjalistów ds. public relations na podstawie badań użytkowników wortalu piar.pl. Tego samego dnia Tomasz Pruszczyński mówił o nowych narzędziach w komunikacji i budowaniu wizerunku, a Aleksander Sala przedstawił intranet jako narzędzie komunikacji wewnętrznej. Wtorkowy wieczór zakończył się bankietem w restauracji „Czarny Kot”, w czasie którego gościom i uczestnikom Kongresu przygrywał zespół Stefana Ryszkowskiego. Drugi dzień Kongresu rozpoczął się wykładem Jerzego Olędzkiego z Uniwersytetu Warszawskiego, który mówił o manipulacjach mediów. Z kolei Marek Skała, dyrektor firmy szkoleniowej Megalit podawał przykłady sytuacji, w których „media zjadają ogon wolności słowa”. Gościem tego dnia Kongresu był również Bogdan Zalewski, współtwórca i prowadzący Faktów w RMF FM, który w oryginalnej prezentacji przedstawił sposoby kreowania informacji przez media. W debacie „PR dla PR-u”, prowadzonej przez Sebastiana Łuczaka i Marka Wróbla udział wzięli Marek Woźniak, Grzegorz Kiszluk, Rafał Czechowski, Rafał Szymczak, Dariusz Tworzydło i Marek Skała. Dyskutowano nad wizerunkiem branży i sposobami jego poprawy oraz działaniami środowiska na rzecz jego samego. Popołudnie należało do PR-owców dwóch dużych marek – dyrektora ds. korporacyjnych McDonald’s Polska - Krzysztofa Kłapy i rzecznika prasowego Heyah - Agaty Borowskiej. Natomiast Michał Sobiło i Sebastian Bykowski przedstawili sposoby mierzenia efektywności PR i badania na ten temat. Dzień zakończyła gala, podczas której wręczono nagrody przyznawane przez WSIiZ „Mocni wizerunkiem”. Publiczność entuzjastycznie przyjęła występ Kabaretu Moralnego Niepokoju.

     
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       

źródło zdjęć: IV Kongres Public Relations WSIiZ

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin