Kongres Wiedzy PRoto 2025 coraz bliżej, z przyjemnością rozpoczynamy więc prezentację naszych prelegentów! 🎤 O silnej marce w cyfrowym świecie i budowaniu rozpoznawalności, która wspiera sprzedaż, porozmawiamy już 8 października w Warszawie oraz online.
Na dobry początek – wyjątkowa postać polskiego marketingu, ekspert z międzynarodowym uznaniem, autor bestsellerów i praktyk z ponad 35-letnim doświadczeniem: dr inż. Jacek Kotarbiński.
W lipcu 2025 roku jako jedyny Polak znalazł się w światowym rankingu Favikon Top 200 Voices w kategorii „Branding & Positioning”, zajmując 1. miejsce w Polsce i plasując się w globalnej czołówce liderów opinii na LinkedInie. Jest autorem cenionych książek i e-booków z dziedziny marketingu, w tym „Sztuki Rynkologii” czy „Marki 5.0”, oraz pierwszej w Europie monografii o influencer marketingu. Od ponad trzech dekad wspiera firmy w zakresie strategii marketingowej, innowacji i efektywności sprzedaży, współpracuje z największymi polskimi i międzynarodowymi markami. Felietonista „Forbes Polska”, były bloger HBR Polska, juror konkursów EFFIE, Superbrands i PRCH. Jego głos kształtuje standardy komunikacji marketingowej w Polsce i Europie.
Podczas tegorocznej edycji Kongresu Wiedzy PRoto będziecie mogli zobaczyć go aż dwukrotnie!
Po raz pierwszy w panelu dyskusyjnym „Marka jako siła napędowa sprzedaży – jak strategicznie łączyć wizerunek z wynikami biznesowymi”, gdzie podzieli się swoją wiedzą na temat łączenia marketingu z realnymi efektami sprzedażowymi i zdradzi, co dziś naprawdę działa w komunikacji i strategii.
Ponadto dr Jacek Kotarbiński poprowadzi indywidualną prezentację, podczas której odpowie na pytanie, dlaczego „dobra marka” już nie działa oraz podpowie, jakie panują nowe zasady wygrywania w erze przesyconego rynku.
Na razie więcej nie będziemy zdradzać, ale gwarantujemy, że będzie inspirująco i konkretnie. Śledźcie nas na bieżąco – kolejne ogłoszenia już wkrótce!
Szczegółowe informacje o Kongresie Wiedzy PRoto i bilety można znaleźć na stronie.


