Jak budować wizerunek w oczach pracownika

dodano: 
30.05.2008
komentarzy: 
0

Jakie instytucje finansowe są liderami w employer brandingu, czyli kreowaniu wizerunku firmy jako pracodawcy, zastanawia się Mirosław Konkel na łamach Pulsu Biznesu. Zauważa on, że lekarstwem na kadrowe deficyty może być właśnie budowa obrazu dobrego pracodawcy.

Anna Mincar z Grupy Modus twierdzi, że płace w bankach nie należą wcale do najwyższych. Dlatego, aby zatrzymać dobrych pracowników i pozyskać nowych, oferuje im się takie rozwiązania, jak system szkoleń czy niestandardowy sposób pracy.

Opinią dobrych pracodawców z sektora finansowego, przekonuje autor, cieszą się Deutsche Bank, Fortis Bank czy grupa ING. Z artykułu wynika, że ciekawe rozwiązanie wpływające na pozytywny wizerunek pracodawcy w oczach pracownic na urlopach macierzyńskich wypracował drugi z nich. „Jesteśmy chyba jedynym bankiem, który ma pismo dla młodych matek”, przekonuje Katarzyna Żądło z departamentu komunikacji korporacyjnej i badań marketingowych Fortis Banku. (ał)

Źródło:

Puls Biznesu, Branża finansowa gra o markę wśród pracowników, Mirosław Konkel, 30.05.08, s.15
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin