poniedziałek, 16 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościJak dotrzeć do mediów z nowym produktem

Jak dotrzeć do mediów z nowym produktem

Tomasz Turzyński z On Board PR na łamach Pulsu Biznesu radzi, w jaki sposób zainteresować media wchodzącym na rynek produktem. Przypomina, żeby z informacją zwracać się bezpośrednio do dziennikarzy, którzy piszą o danej branży. Przed rozpoczęciem komunikacji proponuje sporządzić imienną listy odbiorców, dzięki której komunikat  trafi do osób, które mogą być zainteresowane tematem.
Radzi przygotować informację prasową, która będzie prezentować walory produktu. Innym narzędziem, które można wykorzystać, jest konferencja prasowa. Turzyński przedstawia również możliwość rozpoczęcia komunikacji z dziennikarzami jeszcze w trakcie trwania prac nad projektem, ostrzega jednak, że zbyt wczesne wypuszczenie informacji może zniechęcić do zakupu starych modeli.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj