.

 

Jak efektywnie komunikować się z turystami? – odpowie Marketingowe Vademecum Wiedzy Lidera Samorządowego cz. 2

dodano: 
19.04.2012
komentarzy: 
0

Jak przygotować kampanię i z jakich narzędzi skorzystać, aby dotrzeć do turystów, zainteresować ich i zmotywować do odwiedzenia miasta, gminy czy pojedynczej atrakcji turystycznej? To pytanie często zadają sobie pracownicy biur promocji i samorządowi liderzy. W odpowiedzi na nie ma pomóc książka „Marketingowe Vademecum Wiedzy Lidera Samorządowego cz. 2”, która właśnie trafiła do sprzedaży.

Od kilku lat polskie samorządy bardzo intensywnie zabiegają o względy turystów i inwestorów, ale poziom wiedzy odpowiedzialnych za promocję urzędników wciąż jest niewystarczający, aby te działania były naprawdę efektywne. „W tej ogromnie zbiurokratyzowanej machnie, urzędnicy codziennie muszą wzmagać się z masą »papierkowej« pracy i nie mają czasu na zgłębianie wiedzy z zakresu marketingu i public relations oraz możliwości, jakie w promocji miast i regionów daje chociażby questing, geolokalizacja czy content marketing” – wyjaśnia Robert Stępowski, współautor i wydawca książki.

W Vademecum znalazły się odpowiedzi na pytania najczęściej zadawane przez samorządowców i to zarówno tych zajmujących się bezpośrednio promocją jednostek samorządu terytorialnego, jak i liderów: starostów, wójtów, burmistrzów, prezydentów miast. Kilkunastu specjalistów z poszczególnych obszarów marketingu opisało poszczególne narzędzia marketingowe, podając przykłady ich wykorzystania. Przede wszystkim jednak wszystkie znajdujące się w książce teksty odpowiadają na jedno, zasadnicze pytanie: Jak efektywnie komunikować się z potencjalnymi turystami?

Współautorami „Marketingowego Vademecum Wiedzy Lidera Samorządowego cz. 2” są zarówno przedstawiciele samorządów, jak i agencji na ich rzecz pracujących: Łukasz Dębski (Socializer), Robert Fatek (Performance Media), Marcin Gajownik (Agencja Promocji Miast i Regionów), Maciej Klaś (EURO RSCG), Filip Kłodawski (FreshMail), Marcin Krzosek (Interactive Research Center), Paweł Kwiatkowski (STX JAMBOREE), Edyta Mazur (Urząd Marszałkowski woj. Małopolskiego), Krzysztof Nepelski (Grupa RMF), Anna Niedźwieńska (Urząd Marszałkowski woj. małopolskiego), dr Jacek Pogorzelski (Prime Code), Renata Samełko (Urząd Miasta Ełk), Tomasz Sawicki (SoInteractive), Marcin Stan (Cityboard Media), Robert Stępowski (MarketingMiejsca.com.pl), Łukasz Strzałkowski (Foto-kody.pl), Stanisław Trzciński (STX JAMBOREE), Łukasz Wilczyński (Planet PR).

Premiera książki odbędzie się 20 kwietnia (piątek) 2012 roku podczas Targów Turystycznych Lato w Warszawie o godz. 15:00.

PRoto.pl jest partnerem medialnym publikacji.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin