niedziela, 7 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościJak komunikuje się szef

Jak komunikuje się szef

Agencja Pleon wspólnie z TNS OBOP przeprowadziła badanie poświęcone ocenie wizerunku i reputacji szefa przez pracowników w Polsce. Wykazało ono, że nie więcej niż 30 proc. ankietowanych oceniło umiejętności komunikacyjne swoich przełożonych jako bardzo dobre. W badaniu pytano także o to, czy zdaniem pracowników ich szefowie potrafią dbać o swój wizerunek jako kompetentnego profesjonalisty. Pozytywnie na to pytanie odpowiedziało 30 proc. respondentów.
22 proc. biorących udział w badaniu uważa, że ich szef dobrze przekazuje złe wiadomości na przykład w sytuacjach kryzysowych. Badanie zostało przeprowadzone w dniach 22 – 26 marca, na reprezentatywnej grupie 1004 osób w tym 437 podejmujących prace zarobkowe. (psp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł