.

 

Jak kreować swoją legendę?

dodano: 
26.04.2005
komentarzy: 
0

Jak dobrze wypaść przed kamerami? Jak mówić? W co się ubrać? Jakich gestów używać, a jakich unikać? Jak rozmawiać z dziennikarzami, żeby być wiarygodnym? Niektórzy nie muszą zadawać sobie takich pytań, ponieważ mają wrodzoną umiejętność radzenia sobie podczas wystąpień. Natomiast niektórzy sądzą, że ją mają, a jaka jest prawda - widzimy w mediach każdego dnia. Jednak większość z nas musi pracować nad sobą i nad własnym wizerunkiem, i najlepiej, jeśli to robi pod okiem eksperta. Taką możliwość mieli uczestnicy warsztatów „Kreacja wizerunku medialnego i publicznego” zorganizowanego przez wrocławską agencję Predomex Relations. Wiesław Gałązka, współautor książki „Nie wystarczy być… czyli od zera do lidera”, radził uczestnikom szkolenia jak kreować własną „legendę”. Jak data czy też miejsce urodzenia mogą pozytywnie kreować naszą osobę, jak zjednywać sobie słuchaczy, przygotowywać wystąpienia publiczne, wykorzystywać „mowę ciała”, by dzięki temu pozytywnie zaistnieć w środkach masowego przekazu. Uczestnicy przeszli krótki kurs gestykulacji, a efektami sami byli zaskoczeni. Natomiast Tomasz Kammel poprowadził część praktyczną warsztatów, podczas których każdy uczestnik miał okazję sprawdzić się w wystąpieniach przed kamerą, wygłaszając przemówienie Georga W. Busha. Błędy były na bieżąco wyłapywane i poprawiane, dzięki czemu wszyscy dowiedzieli się, nad czym powinni pracować, a co robią dobrze i jest ich atutem. „W przypadku tego rodzaju szkoleń medialnych ważne jest, aby każdy z uczestników miał bliski kontakt ze specjalistą, który mu powie, jakie błędy popełnia. Tylko w ten sposób naprawdę na tym skorzysta” – powiedział Piotr Korzeniowski, prezes Predomex Relations. Czy skorzystali? O tym dowiemy się obserwując ich w mediach.

       
 

Magdalena Klimkiewicz, redakcja PRoto

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin