niedziela, 7 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościJak oceniać przydatność PR

Jak oceniać przydatność PR

Kwestia wartości PR jest jednym z najczęściej poruszanych problemów dotyczących tej branży – pisze w swoim artykule Mark Weiner.

Odpowiedzi na pytanie, jaka jest wartość działań PR-owskich oraz jak je można oceniać, jest wiele – czytamy. Niektórzy PR-owcy starają się ułatwić to zadanie poprzez przedstawienie swoim klientom jasno sformułowanych celów i czynników, które stanowią punkt odniesienia przy ocenie końcowej przeprowadzonych działań. Jednakże zdarzają się również sytuacje, w których PR-owcy formułują cele działań podejmowanych dla klienta w sposób niejasny, tak aby uniemożliwić późniejszą ocenę ich skuteczności.

Część PR-owców uważa natomiast, że najważniejsza w kontaktach pomiędzy branżą PR a jej klientami jest umiejętność odpowiadania na potrzeby tych drugich. Dlatego przyjęte narzędzia i sposoby mierzenia skuteczności PR-u powinny uwzględniać preferencje klientów – i jest to według Weinera najlepszy i najbezpieczniejszy sposób mierzenia wartości działań PR. (ks)
Czytaj więcej

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj