Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Jak oswoić kryzys? zasady, jakie rządzą pr kryzysowym powinien znać każdy specjalista zajmujący się komunikacją. nie ma bowiem lepszego sprawdzianu dla umiejętności pr–owca niż komunikacja w kryzysie. wszyscy w branży powtarzają niemal jak mantrę – działaj, mów jako pierwszy, przedstaw swoją wersję. a jak wygląda to w praktyce? wystarczy przypomnieć opisywany przez proto.pl case adidasa z zamalowaniem muru na warszawskim służewcu. wielu ekspertów w branży twierdzi, że przykład ten jest idealnym studium – jak nie zachowywać się w sytuacji kryzysowej. znane też są kryzysy w nestlé. jeden spowodowany kampanią greenpeace. organizacja zamieściła w sieci parodię reklamy batoników kitkat przemianowanego na killer. z tej sytuacji nestlé nie udało się wybrnąć z twarzą. lepiej marka poradziła sobie z niedawnym kryzysem związanym ze szkłem znalezionym w bananowych kaszkach. reakcja firmy była szybka, niestety „kaszka się rozlała” szeroko w sieci. co zrobić w takiej sytuacji? jak nauczyć pr-owców właściwej komunikacji w kryzysie? jakich sytuacji należy się wystrzegać i jakie są pożądane wzorce w obliczu sytuacji kryzysowej? jak zarządzać informacją w tak trudnym dla firmy momencie? jak krótko przedstawić swoje stanowisko mediom i nie pozostawić pola do dywagacji? na te i wiele innych pytań odpowiemy w trakcie szkolenia „pr kryzysowy ” już 27 października w warszawie. zapisz się już dziś!
Zasady, jakie rządzą PR kryzysowym powinien znać każdy specjalista zajmujący się komunikacją. Nie ma bowiem lepszego sprawdzianu dla umiejętności PR–owca niż komunikacja w kryzysie.
Wszyscy w branży powtarzają niemal jak mantrę – działaj, mów jako pierwszy, przedstaw swoją wersję. A jak wygląda to w praktyce? Wystarczy przypomnieć opisywany przez PRoto.pl case Adidasa z zamalowaniem muru na warszawskim Służewcu. Wielu ekspertów w branży twierdzi, że przykład ten jest idealnym studium – jak NIE zachowywać się w sytuacji kryzysowej.
Znane też są kryzysy w Nestlé. Jeden spowodowany kampanią Greenpeace. Organizacja zamieściła w sieci parodię reklamy batoników KitKat przemianowanego na Killer. Z tej sytuacji Nestlé nie udało się wybrnąć z twarzą. Lepiej marka poradziła sobie z niedawnym kryzysem związanym ze szkłem znalezionym w bananowych kaszkach. Reakcja firmy była szybka, niestety „kaszka się rozlała” szeroko w sieci.
Co zrobić w takiej sytuacji? Jak nauczyć PR-owców właściwej komunikacji w kryzysie? Jakich sytuacji należy się wystrzegać i jakie są pożądane wzorce w obliczu sytuacji kryzysowej? Jak zarządzać informacją w tak trudnym dla firmy momencie? Jak krótko przedstawić swoje stanowisko mediom i nie pozostawić pola do dywagacji? Na te i wiele innych pytań odpowiemy w trakcie szkolenia „PR kryzysowy” już 27 października w Warszawie. Zapisz się już dziś!
