.

Internet kluczowy dla podróżującego pokolenia Z

dodano: 
08.12.2022
komentarzy: 
0

Jak pokazuje „Changing Traveller Report 2022”, ponad 60 proc. badanych osób w wieku 18-25 lat sugeruje się przy wyborze miejsca podróży portalami społecznościowymi – informuje turystyka.rp.pl.

Badanie zostało wykonane przez Kantar na zlecenie platformy Site Minder, służącej do sprzedaży miejsc hotelowych. Wzięło w nim udział ponad 8 tys. turystów z różnych pokoleń.

Około 59 proc. respondentów bierze pod uwagę pozytywne opinie, które zamieścili inni. 55 proc. badanych musi mieć zapewniony na wakacjach szybki i bezpłatny internet, śniadania wliczone w cenę (28 proc.) i miejsce do pracy (28 proc.) – czytamy.

Ponadto, 49 proc. ankietowanych z pokolenia Z stwierdziło, że w trakcie najbliższej podróży chciałoby pracować. Starsze pokolenie ma mniejszy odsetek osób, które mają na to ochotę, bo jest to 37 proc.

Jak pisze źródło, młode pokolenie skupia się również na dodatkowych usługach podczas wakacji, takich jak roomm service, sprzątanie i recepcja (65 proc.). (zd)

Źródło:

turystyka.rp.pl, Wyjazdy pokolenia Z zaczynają się w internecie, 8.12.2022
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin