Jak promować się w sieci? Wpisy na forach to za mało

dodano: 
28.10.2010
komentarzy: 
1

Z każdym dniem rośnie udział portali społecznościowych w budowaniu wizerunku marek. Agencje oferują coraz więcej form marketingu szeptanego – informuje Dziennik Gazeta Prawna.

Jak czytamy, najpopularniejszym i najtańszym działaniem wciąż jest generowanie wpisów na forach internetowych.  Jednak zdecydowanie skuteczniejsze są konsekwentnie prowadzone kampanie, np. połączone z eventem. Zdaniem Pawła Suchockiego, dyrektora zarządzającego agencji Buzz Media, na którego powołuje się gazeta, tego rodzaju przedsięwzięcia najlepiej sprawdzają się branżach: turystycznej, gastronomicznej, farmaceutycznej oraz produktów dla dzieci.

Autorka artykułu wymienia również inne formy promocji w sieci – zaangażowanie liderów opinii oraz prowadzenie mikrobloga. W pierwszym przypadku należy odpowiednio pokierować opiniami osób posiadających wiedzę o danym produkcie, chęć dzielenia się nią i odpowiednią siłę oddziaływania na innych internatuów. Mikroblogi są zaś powszechnie stosowaną, formą komunikacji w firmach, a ich przewaga polega na znaczącym ograniczeniu informacji zwrotnych.

Koszt kampanii w Internecie – w zależności od zakresu i intensywności prowadzonych działań – waha się od 5 do 50 tys. zł wzwyż. (iw)

 

Źródło:

Dziennik Gazeta Prawna, Marketing szeptany coraz popularniejszy, Aleksandra Kozicka-Puch, 28.10.2010
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
22.11.2010
3:23:03
Bartłomiej Jusz...
(22.11.2010 3:23:03)
Naturalnym jest, że spam na forach to nie tylko "za mało" ale to naiwność. Kluczem do skuteczności w ePR jest stosowanie mixu różnych narzędzi i działań - również tych wskazanych przez autorkę. Choć - dodam - warto oddzielić przy tym modę od faktycznej skuteczności danych instrumentów.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin