Jak przeprowadzić nabór ekspresowo i wybrać swojego urzędnika

dodano: 
05.10.2010
komentarzy: 
0

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy rozstrzygnął konkurs na „Stanowisko ds. współpracy z osobami odpowiedzialnymi za kontakty z mediami w biurach, dzielnicach i innych jednostkach podległych”. Nabór od początku budził kontrowersje. Zaś ostatecznie Centrum Komunikacji Społecznej wybrało… urzędnika z Centrum Komunikacji Społecznej.

Stanowisko objęła Marta Trakul. Warszawski Magistrat w ogłoszeniu wyników naboru uzasadnia, że komisja rekrutacyjna była zadowolona z prezentacji kandydatki. „W satysfakcjonujący sposób odpowiadała na pytania komisji, przedstawiła konkretne propozycje rozwoju strategii informacyjnej w zakresie kultury” – czytamy w uzasadnieniu.

Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że ogłoszenie widniało w Biuletynie Informacji Publicznej przez jedynie dziesięć dni. Jak informowaliśmy blisko dwa miesiące temu ogłoszenie pojawiło się 6 sierpnia tuż przed weekendem, ważne było jedynie do poniedziałku 16 sierpnia. Oczywiście wszystko odbyło się zgodnie z prawem, bowiem zgodnie z ustawą  o pracownikach samorządowych minimalny termin składania dokumentów to właśnie dziesięć dni.

Mimo tak krótkiego okresu swoje kandydatury zgłosiło 74 chętnych. „Niestety średnio oceniam szanse 73 osób, którym przyjdzie rywalizować z kandydatką z Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta. Szczególnie, że stanowisko jest w Centrum Komunikacji Społecznej.” – komentował ogłoszenie listy Michał Pretm, znany bloger zajmujący się wpadkami warszawskich urzędników. (bs)

Źródło:

hgw-watch.pl
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin