poniedziałek, 9 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościJak przygotować się na kryzys?

Jak przygotować się na kryzys?

Zarówno agencje PR, jak i ich klienci – czy to prywatne firmy, czy władze samorządowe, czy inne organizacje – mają swoją specyfikę działania i związane z tym, albo konkretne wymogi, albo wręcz ograniczenia.

Umiejętność współpracy agencji z klientem – i na odwrót – to podstawa skuteczności w sytuacjach kryzysowych. Wtedy nie ma przecież czasu na wzajemne „dogranie się”; wtedy trzeba działać jak jeden organizm.

Chociaż ciągłe zagrożenie kryzysem to integralna część każdej formy aktywności gospodarczej, społecznej czy politycznej – a sam kryzys zawsze, wcześniej czy później nadejdzie, najczęściej w piątek tuż przed godziną 17.00, jak każdy PR-owiec doskonale wie… – to większość organizacji i podmiotów gospodarczych chowa przed tym faktem głowę w piasek z nadzieją, że gdy o najgorszym scenariuszu myśleć nie będziemy, to na pewno się on nie ziści.

O ile też część firm i organizacji przekonała się już, czasem boleśnie, że jednak warto być wewnętrznie przygotowanym na przykre niespodzianki (choćby te spowodowane coraz częściej przez niefrasobliwość własnych pracowników w mediach społecznościowych, zawodną infrastrukturę czy problemy z jakością produktów i usług) i coraz częściej wprowadzają stosowne procedury i praktyki – to obszar współpracy z własną agencją PR w tym zakresie ciągle pozostaje zaniedbany.

Ile polskich firm angażuje swoje agencje w proces przygotowania na kryzys? Ile firm przeprowadziło symulacje potencjalnych niebezpiecznych sytuacji przy udziale wyspecjalizowanej agencji PR? A ile agencji zaproponowało takie podejście swoim klientom?

Jak wypracować model partnerstwa w kryzysie między agencją a klientem? Jak komunikować się z mediami? Jak rozpoznać grupy nacisku? Jak przekuć kryzys w sukces? Dowiesz się tego w trakcie szkolenia „Komunikacja w kryzysie: współpraca agencji PR z klientem” już 17.07. w Warszawie!

Sprawdź szczegółowy program szkolenia.

Zapisz się już teraz! OSTATNI DZIEŃ ZAPISÓW!

Zapraszam
Zbigniew Lazar

Zbigniew Lazar jest wykładowcą Akademii PRotowww.akademiaproto.pl

Akademia PRoto to projekt szkoleniowy portalu PRoto.pl. Naszym celem jest umożliwienie dostępu do praktycznej wiedzy z zakresu public relations wszystkim osobom, które mają potrzebę wzbogacenia swoich kompetencji zawodowych.

W ramach Akademii PRoto mogą Państwo, w dowolnym czasie i miejscu, skorzystać z pełnego kursu on-line, albo wybrać jego pojedyncze moduły lub pakiety tematyczne – zapoznaj się z kursem internetowym.

Swoją wiedzę z PR-u można poszerzać w trakcie jedno- i dwudniowych warsztatów i szkoleń otwartych, których kilka organizujemy w każdym miesiącu – zobacz najbliższe terminy szkoleń.

W ofercie Akademii mamy także szkolenia „szyte na miarę” – poznaj nasze szkolenia wewnętrzne.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj