Jak przygotować się na kryzys?

dodano: 
15.07.2013
komentarzy: 
0

Zarówno agencje PR, jak i ich klienci – czy to prywatne firmy, czy władze samorządowe, czy inne organizacje – mają swoją specyfikę działania i związane z tym, albo konkretne wymogi, albo wręcz ograniczenia.

Umiejętność współpracy agencji z klientem – i na odwrót – to podstawa skuteczności w sytuacjach kryzysowych. Wtedy nie ma przecież czasu na wzajemne „dogranie się”; wtedy trzeba działać jak jeden organizm.

Chociaż ciągłe zagrożenie kryzysem to integralna część każdej formy aktywności gospodarczej, społecznej czy politycznej – a sam kryzys zawsze, wcześniej czy później nadejdzie, najczęściej w piątek tuż przed godziną 17.00, jak każdy PR-owiec doskonale wie… - to większość organizacji i podmiotów gospodarczych chowa przed tym faktem głowę w piasek z nadzieją, że gdy o najgorszym scenariuszu myśleć nie będziemy, to na pewno się on nie ziści.

O ile też część firm i organizacji przekonała się już, czasem boleśnie, że jednak warto być wewnętrznie przygotowanym na przykre niespodzianki (choćby te spowodowane coraz częściej przez niefrasobliwość własnych pracowników w mediach społecznościowych, zawodną infrastrukturę czy problemy z jakością produktów i usług) i coraz częściej wprowadzają stosowne procedury i praktyki – to obszar współpracy z własną agencją PR w tym zakresie ciągle pozostaje zaniedbany.

Ile polskich firm angażuje swoje agencje w proces przygotowania na kryzys? Ile firm przeprowadziło symulacje potencjalnych niebezpiecznych sytuacji przy udziale wyspecjalizowanej agencji PR? A ile agencji zaproponowało takie podejście swoim klientom?

Jak wypracować model partnerstwa w kryzysie między agencją a klientem? Jak komunikować się z mediami? Jak rozpoznać grupy nacisku? Jak przekuć kryzys w sukces? Dowiesz się tego w trakcie szkolenia „Komunikacja w kryzysie: współpraca agencji PR z klientem” już 17.07. w Warszawie!

Sprawdź szczegółowy program szkolenia.

Zapisz się już teraz! OSTATNI DZIEŃ ZAPISÓW!

Zapraszam
Zbigniew Lazar

Zbigniew Lazar jest wykładowcą Akademii PRoto - www.akademiaproto.pl

Akademia PRoto to projekt szkoleniowy portalu PRoto.pl. Naszym celem jest umożliwienie dostępu do praktycznej wiedzy z zakresu public relations wszystkim osobom, które mają potrzebę wzbogacenia swoich kompetencji zawodowych.

W ramach Akademii PRoto mogą Państwo, w dowolnym czasie i miejscu, skorzystać z pełnego kursu on-line, albo wybrać jego pojedyncze moduły lub pakiety tematyczne – zapoznaj się z kursem internetowym.

Swoją wiedzę z PR-u można poszerzać w trakcie jedno- i dwudniowych warsztatów i szkoleń otwartych, których kilka organizujemy w każdym miesiącu – zobacz najbliższe terminy szkoleń.

W ofercie Akademii mamy także szkolenia "szyte na miarę" – poznaj nasze szkolenia wewnętrzne.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin