O sile marketingu sportowego i poprawie wizerunku PZPN-u z Tomaszem Rachwałem z Polish Sport Promotion rozmawia dziennikarz magazynu Piłka Nożna Plus. W wywiadzie ekspert ujawnia między innymi, jak długo trwało szkolenie medialne Grzegorza Laty.
Z relacji Rachwała wynika, że na szkolenie w zakresie wystąpień medialnych i poprawienie wizerunku osoby publicznej potrzebny jest rok lub dwa. Jednak kurs prezesa Laty trwał jedynie dwa miesiące, mówi prezes PSP. Choć – jak przekonuje rozmówca – widać już poprawę w wizerunku prezesa PZPN-u, to powinien on „cały czas nad tym pracować”.
Co powinien poprawić szef polskiej piłki? Z rozmowy wynika, że występując publicznie Lato powinien być bardziej „zwięzły i logiczny” i „należycie” przygotowywać się do rozmów z dziennikarzami, aby nie wyglądać na zaskoczonego.
Z wywiadu dowiemy się również w jaki sposób PSP zamierza zmienić wizerunek samego PZPN-u.(ał)