Jak się dobrze promować

dodano: 
26.05.2008
komentarzy: 
0

O tym, jak ważnym narzędziem komunikacji jest Internet, pisze Hanna Czerska na łamach Forum Branżowego. Autorka w skrócie przedstawia proces budowy witryny internetowej firmy oraz możliwości jej pozycjonowania w Internecie.

Czerska uznaje, że tworzenie wizerunku firmy w Internecie wymaga określenia celu projektu i musi być zaplanowane. Opracowanie strategii marketingowej i wskazanie, do kogo będzie adresowana witryna jest pierwszym ważnym krokiem podczas jej budowania. Według niej owa strategia powinna dokładnie przedstawiać strukturę witryny. Stworzenie serwisu firmowego uważa ona za najbardziej skuteczną formę komunikowania się z klientami. Za istotne zagadnienie uznaje ona także grafikę, która wg autorki „ma jedno podstawowe zadanie – urzeczywistnić wizerunek firmy w Internecie.

Pozycjonowanie jest najpopularniejszym działaniem promującym witrynę internetową, dlatego Czerska zaleca koncentrowanie się na wyszukiwarkach, które mają największy udział w rynku. „Bardzo ważny jest też PR, czyli informowanie o tym, co się w firmie dzieje poprzez portale branżowe”. Na koniec autorka podsumowuje, że nowy wizerunek firmy w Internecie, powinno zapoczątkować stworzenie dobrego biznesplanu, pomagającego określić cel projektu i sposób jego realizacji.(mk)

Źródło:

Forum Branżowe, Firmowe www, Hanna Czerska, 01.05.2008, s.84
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin