„SEO czy GEO? Jak tworzyć i analizować treści, aby osiągać wysokie pozycje w Google i ChatGPT?” to tytuł kolejnego bezpłatnego webinaru organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. Szkolenie odbędzie się 24 lipca 2025 roku o godzinie 12:00.
Szkolenie poprowadzi Robert Sadowski, zastępca kierownika działu komunikacji marketingowej IMM. Głównym tematem webinaru będzie pozycjonowanie stron internetowych (SEO = Search Engine Optimization, GEO = Generative Engine Optimization) i pokazanie działań z zakresu prac webmasterskich, e-PR oraz content marketingu, które przyczyniają się do zdobywania wyższych pozycji serwisów internetowych w wyszukiwarkach i narzędziach AI. Ekspert IMM pokaże, jakie zmiany czeka rynek wyszukiwarek w związku z rozwojem sztucznej inteligencji i pojawieniem się nowych rozwiązań wyszukiwawczych (takich jak odpowiedzi na szczycie wyników wyszukiwania generowane przez AI), które najprawdopodobniej zrewolucjonizują potrzeby i zachowania użytkowników, a co za tym idzie, wysiłki marketerów oraz PR-owców odpowiedzialnych za pozycjonowanie.
Agenda spotkania:
- elementy na stronie www, które wpływają na SEO
- SEO copywriting i rodzaje słów kluczowych
- nie samym słowem się tworzy – różne formy contentu wspomagające SEO
- linki nadal są ważne
- GEO to nowe SEO – obecność w TOP wyników wyszukiwania nie daje gwarancji ekspozycji w Przeglądzie AI
- jak tworzyć dla AI
- poszerzanie grupy docelowej i źródeł dystrybucji pozycjonowanych materiałów
- analiza narzędziowa
- praktyczne porady z zakresu e-PR
Wydarzenie przeznaczone jest dla marketerów, PR-owców, copywriterów, webmasterów oraz osób zarządzających profilami firmowymi w social mediach, które dbają o wysokie pozycje prowadzonych serwisów internetowych w wyszukiwarkach.
Za uczestnictwo w szkoleniu przewidziane są imienne cyfrowe certyfikaty.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona – wymagana jest rejestracja.
Zapisu można dokonać tutaj.


