Jak wypromować Polskę w sieci

dodano: 
29.09.2010
komentarzy: 
0

Agencja Max Weber/Young&Rubicam Brands ogłosiła konkurs na krótki film promujący Polskę.
Aby wziąć w nim udział, wystarczy za pośrednictwem kanału w serwisie YouTube.com przesłać krótki filmik, pokazujący walory miasta, regionu bądź całej Polski. Forma i scenariusz  filmu są dowolne, a wykonać go można nawet za pomocą telefonu komórkowego.
Wszystkie filmy trafią do serwisu YouTube.com i zostaną poddane ocenie internautów. Na autorów trzech najwyżej ocenionych czekają atrakcyjne nagrody - kamery full HD Praktica. Konkurs rozpoczął się 23 września i jest częścią kampanii „Chopin. The Course”, zaplanowanej i zrealizowanej przez agencję Young & Rubicam na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej.

Filmy można wysyłać do 7 października, przez dwa kolejne tygodnie głosy oddają na nie internauci. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin