O radykalnych zmianach, jakie przejdą media społecznościowe w najbliższych pięciu latach, pisze serwis mashable.com.
Według autora zmiany te będą związane z wprowadzaniem nowych technologii, takich jak sieć 4G (która umożliwia dużo szybszą wymianę danych) oraz rozwojem szerokopasmowego Internetu, który za kilka lat obejmie 90 proc. gospodarstw domowych w USA. Jeśli chodzi o obecnych potentatów wśród serwisów społecznościowych – Facebooka, YouTube’a i Twittera, ich pozycja w najbliższych latach umocni się. Większość nowych firm stara się raczej wykorzystywać ich popularność, niż budować nowe wielkie, społeczności – czytamy w artykule. Wraz z rozwojem mediów społecznościowych dalsze zmiany dotkną radio i telewizję. Ich zwiastunem jest projekt realizowany przez Forda, którego istotą jest umożliwienie pasażerom samochodu słuchania muzyki pobieranej z internetowego radia Pandora. O zmianach świadczy też 100 milionów osób, co miesiąc korzystających z telewizji internetowej blip.tv. (ks)
A aby dowiedzieć się jak wykorzystywać aktualny potencjał social media w pracy PR-owca – zapraszamy na szkolenie 24 września


