Ruszyła jesienna kampania wizerunkowa Jakdojade. Marka pokazuje w niej, że o bliskość w relacjach można dbać pomimo dzielących kilometrów, a prosty gest w postaci słów „Dam znać, jak dojadę” wzmacnia te więzi.
W ostatnich dniach września 2025 roku rozpoczęła się kampania Jakdojade. W jej ramach powstał spot, skupiający się na trzech różnych historiach, których bohaterowie żyją daleko od siebie. Przedstawiona została para zakochanych będąca w związku na odległość, przyjaciółki, które na co dzień żyją w innych miastach, oraz młody chłopak, który uczy się poza rodzinną miejscowością. Marka pokazuje, że przez wiadomość „Dam znać, jak dojadę” można wyrazić troskę o bliską osobę i pielęgnować relacje, mimo dzielących kilometrów. Hasło kampanii w naturalny sposób nawiązuje także do nazwy marki.
Dodatkowo osoby w spocie podróżują pociągami, co ma zwracać uwagę na funkcje kolejowe dostępne w aplikacji. Przekaz wzmacnia m.in. scena, w której bohaterowie kupują bilet za pomocą platformy.
„Chcieliśmy pokazać, że Jakdojade wspiera nie tylko samą podróż, ale też to, co w niej najważniejsze – bliskość z drugim człowiekiem. Obietnicy »Dam znać, jak dojadę« towarzyszy poczucie troski, zarówno o tych w drodze, jak i tych, którzy czekają. W ten sposób podkreślamy, że w Jakdojade rozumiemy emocje i codzienne rytuały” – mówi Małgorzata Kulik, Marketing & Communications Manager w Jakdojade.
Jesienna kampania będzie promowana za pośrednictwem mediów społecznościowych marki (Meta, TikTok oraz YouTube). Dodatkowo spot promocyjny w skróconej wersji będzie emitowany na ekranach w pociągach PKP Intercity, Kolei Mazowieckich oraz Kolei Małopolskich. (km)


