Agencja Yellow Group z Gdyni rozszerzyła profil o działalność public relations. Osobą odpowiedzialną za ten obszar w strukturach Yellow Group został dr Jan Kreft. Agencja ma zajmować się m.in. opracowywaniem i wdrażaniem strategii PR, audytami komunikacyjnymi, prowadzeniem relacji z mediami czy public affairs.
Jan Kreft jest obecnie wykładowcą dziennikarstwa na Uniwersytecie Gdańskim, szefem Studium Podyplomowego Marketingu i Reklamy na Uniwersytecie Gdańskim oraz Dyrektorem Studium Dziennikarstwa Międzynarodowego w Wyższej Szkole Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych i Politycznych. Ma za sobą wieloletnie doświadczenie dziennikarskie (m.in. Polityka, Wprost, Newsweek, Życie Gospodarcze itd.). Był także szefem działu ekonomicznego i zastępcą redaktora naczelnego Dziennika Bałtyckiego, dyrektorem marketingu Prasy Bałtyckiej, wydawcy Dziennika Bałtyckiego, korespondentem Agencji Reutersa oraz stałym współpracownikiem Gazety Bankowej. (bs)


