Zbigniew Jankowski – jeden z partnerów i założycieli S+J Consulting Szczepański i Jankowski spółka jawna zakończył współpracę z agencją i sprzedał swoje udziały w spółce. Ta zmienia teraz nazwę na SJ Consulting J. Szczepański.
Firma zajmuje się doradztwem z zakresu public affairs, corporate affairs, goverment affairs, fundraisingu, zarządzania kryzysowego, zarządzania wizerunkiem spółki i wizerunkiem indywidualnym. „Podjęliśmy taką decyzję, bowiem takie rozwiązanie jest korzystne dla firmy” – skomentował dla PRoto.pl Jarosław Szczepański, który jednocześnie zapewnia, że „każda ewentualna dalsza zmiana i ewentualne wejście nowego inwestora strategicznego będzie podawana do wiadomości publicznej”.
Zbigniew Jankowski przyznał natomiast w rozmowie z PRoto.pl, że „sprzedał udziały swojemu wspólnikowi, ze względu na dwie zupełnie inne wizje prowadzenia firmy”. Dodał, że zależy mu na „pracy w dynamicznej organizacji, która dostosowuje się do szybko zmieniającego się rynku”. W związku z tym zdecydował się na własną działalność o podobnym profilu do S+J, tj.: public affairs, inwestor relations i PR korporacyjny. Na razie nie zdradza nazwy projektu – ma on jednak ruszyć już wkrótce.”
W S+J pracował od 2010 roku. Z branżą public relations związany jest od ponad 10 lat. Wcześniej pełnił funkcję account directora w Glaubicz Garwolińska Consultants, pracował także w MediaDem PR oraz Grupie PZU. Zajmował się głównie projektami z sektora finansowego, farmaceutycznego, opieki medycznej, infrastrukturalnego, przemysłowego. Specjalizuje się w public affairs, zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi i PR korporacyjnym. (es)