Jednakowe spoty wizerunkowe kandydatów na prezydenta

dodano: 
12.09.2005
komentarzy: 
1

Jak podały w piątek Wiadomości RMF-u, kandydaci na prezydenta mają bardzo podobne spoty wizerunkowe - przekonują do siebie elektorat w niemal identyczny sposób. Sprawia to wrażenie, jakby zamówili kampanie u jednego specjalisty albo ściągali od siebie. Wszyscy stawiają na rodzinę, pracę, działalność podziemną, represje. Okazuje się, że nie muszą powielać pomysłów konkurenta - wystarczy, że korzystają z tego samego podręcznika do politycznego marketingu. Polskie spoty są przygotowane według jednego przepisu.
Konrad Piasecki, dziennikarz RMF-u odkrył, że aby przygotować spot wyborczy wystarczy się uważnie przyjrzeć życiorysowi kandydata i wybrać z niego to, co nas w nim interesuje. Są to tak zwane epizody, takie jak: uboga rodzina, społecznie zaangażowana młodość, ciężka, najlepiej fizyczna, praca, podziw dla życiowej postawy kandydata, sukcesy polityczne. „Nazwisko okraszamy wyborczym hasłem. I lekkostrawny spot wizerunkowy mamy gotowy” - komentuje Piasecki.

Źródło:

RMF Wiadomości, 09.09.05, 12.02
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
15.09.2005
18:42:34
ann
(15.09.2005 18:42:34)
"Jak podały w piątek Wiadomości RMF-u, kandydaci na prezydenta mają bardzo podobne spoty wizerunkowe" jakby trzeba było słuchać RMF, żeby dojść do takiego wniosku...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin