Jerzy Owsiak pod lupą PR-owców

dodano: 
02.08.2010
komentarzy: 
0

„Wykazał się arogancją i zaprezentował postawę roszczeniową” – powiedział o ataku Owsiaka na TVP Marek Wróbel, prezes Neuron APR. „Pokazał się jako silna osobowość, a nie tylko zbieracz datków” – twierdzi z kolei Paweł Trochimiuk, prezes Partner of Promotion. Na łamach miesięcznika Press eksperci od public relations spierają się o wizerunkowe efekty lipcowego ataku szefa Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na TVP. Jak widać zdania są podzielone.

Prezesi agencji prezentują pełne spektrum opinii. Wróbel krytykuje działania Owsiaka. Bagatelizuje je za to Jerzy Ciszewski, jego zdaniem by gafa wpłynęła na wizerunek musiałaby się powtórzyć. Trochimiuk twierdzi zaś, że takie zachowanie wpisuje się w wizerunek szef WOŚP. „Było jednak nie właściwe” – kwituje. Piotr Czarnowski, prezes First PR uważa natomiast, że kontrowersyjne wystąpienie nie było wbrew opinii publicznej.
(bs)

Źródło:

Press, Elżbieta Rutkowska, Kręcioła, str. 63 01.08.2010
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin