Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Jest krótka lista do promocji atomu. ministerstwo gospodarki zaprosiło do negocjacji cenowych dotyczących przeprowadzenia kampanii informacyjnej o energetyce jądrowej sześć konsorcjów. z pierwotnej dwunastki trzy konsorcja odpadły ze względów formalnych, zaś trzy ze względu na cenę. do dalszego etapu przeszły więc bbdo warszawa sp z o.o. wraz z grupą eskadra sp z o.o. i media direction sp z o.o., afekt agencja reklamowa wraz z just, profile sp z o.o., wraz z ddb warszawa sp z o.o.i easymedia sp z o.o., partner of promotion sp z o.o. wraz z migut media s.a. i maxus-warszawa sp z o.o.; grupa 66 ogilvy wraz mindshare polska sp. z o.o. i communication unlimited sp. z o.o.; schulz & friends warszawa wraz z equinox polska sp. z o.o. i mdi sp. z o.o. zwycięska agencja zostanie wyłoniona najprawdopodobniej do końca listopada. przetarg na największą w kraju kampanię informacyjną zleconą przez administrację państwową prowadzony jest w formie dialogu konkurencyjnego. budżet kampanii oszacowano na ok. 20 mln zł, a umowa ma obowiązywać do końca 2012 roku. (bs).
Ministerstwo Gospodarki zaprosiło do negocjacji cenowych dotyczących przeprowadzenia kampanii informacyjnej o energetyce jądrowej sześć konsorcjów. Z pierwotnej dwunastki trzy konsorcja odpadły ze względów formalnych, zaś trzy ze względu na cenę. Do dalszego etapu przeszły więc BBDO Warszawa Sp z o.o. wraz z Grupą Eskadra Sp z o.o. i Media Direction Sp z o.o., Afekt Agencja Reklamowa wraz z Just, Profile Sp z o.o., wraz z DDB Warszawa Sp z o.o.i Easymedia Sp z o.o., Partner of Promotion Sp z o.o. wraz z Migut Media S.A. i Maxus-Warszawa Sp z o.o.; Grupa 66 Ogilvy wraz Mindshare Polska Sp. z o.o. i Communication Unlimited Sp. z o.o.; Schulz & Friends Warszawa wraz z Equinox Polska Sp. z o.o. i MDI Sp. z o.o.. Zwycięska agencja zostanie wyłoniona najprawdopodobniej do końca listopada.
Przetarg na największą w kraju kampanię informacyjną zleconą przez administrację państwową prowadzony jest w formie dialogu konkurencyjnego. Budżet kampanii oszacowano na ok. 20 mln zł, a umowa ma obowiązywać do końca 2012 roku. (bs)