Jest Sabre Award dla polskiej kampanii

dodano: 
12.06.2012
komentarzy: 
0

Znamy już zwycięzców międzynarodowego konkursu Sabre Awards 2012 w krajach Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki. Wśród nich, w kategorii „the Baltic” znalazło się Grayling Poland, wyróżnione za projekt „viaTOLL” realizowany na zlecenie firmy Kapsch Telematic Services.

Wcześniej na krótkich listach nominowanych znaleźli się: Genesis PR („Obrona Emperia Holding przed wrogim przejęciem na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie”), Ciszewski MSL („Każdy stopień ma znaczenie” oraz „Gra miejska Kingston Wi-Drive”), Garden of Words („Śniadanie daje moc”), On Board Public Relations („Uwaga! Fonoholizm”), Vision Group („Fit for Work”), Partners of Promotion („Unia owocowa”) oraz Hasbro wraz z Weber Shandwick („Monopoly Polska: Głosuj na swoje miasto”).

W kategorii „CEO of the year” wygrał Thomas Ebeling z Pro Sieben Sat 1 Media wraz z Hering Schuppener, zaś „EMEA Consultancy of the Year” - Weber Shandwick. Nagrodę przyznano także Nord Stream wraz z Hill+Knowlton Strategies w kategorii „Pan-European Programme”. FedEx z Ketchum Pleon wygrało w kategorii „Global Programme”. (kg)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin