„Jestem z Gdańska” – pod takim hasłem rozpoczęła się 1 grudnia kampania billboardowa miasta. Na ponad 150 nośnikach reklamy zewnętrznej, zlokalizowanych w całym mieście, znajdą się zdjęcia ludzi, dla których Gdańsk jest miastem ważnym i niezwykłym.
Zgodę na udział w kampanii wyrazili: Leszek Blanik, Maciej „Gleba” Florek, Krzysztofa Skiba, Anna Rybicka, Adam Korol, Henryka Krzywonos-Strycharska, Marta Jagieła – bankowiec, Natalia i Dominika Karpińskie – przyszłe artystki, Bartek Głombiowski – student Politechniki Gdańskiej, Mikołaj Przybyk – przyszły piłkarz, Piotruś Wojciechowski z tatą Kazimierzem oraz Andrzej Jakubiak – pasjonat. Wszyscy bohaterowie wzięli udział w kampanii społecznie.
Akcja potrwa do końca grudnia. Koszt kampanii to 128 tys. zł brutto. (kk)


