Jeszcze więcej emocji na Facebooku. Co Brand Managerowie powinni o nich wiedzieć?

dodano: 
25.02.2016
komentarzy: 
0

Serwis wprowadził rozszerzenie przycisku „Lubię to”. To odpowiedź na prośby internautów, którzy chcieli wyrażać empatię w przypadku, gdy publikacja dotyczy czegoś smutnego lub negatywnego - czytamy w prdaily.com.

Uzytkownicy Facebooka od środy mają do wyboru sześć dodatkowych reakcji: angry (wrr), sad (przykro mi), haha, yay (wow), love (super) i lubię to. Mają być one animowane. „Zły” będzie na przykład czerwieniał, zadowolony – radośnie podskakiwał. Klasyczne „Lubię to” oczywiście nie zniknie.

Menedżer produktu Facebooka Sammi Krug napisał w oświadczeniu:  „Zdajemy sobie sprawę, że jest to duża zmiana, a chcieliśmy to zrobić w sposób przemyślany. Od ponad roku prowadzimy globalne badania. Przyglądaliśmy się także, w jaki sposób ludzie reagują na facebooke wiadomości i które emotikony mogłyby odzwierdziedlić te odczucia. Eksperci są zdania, że nowe przyciski jeszcze bardziej przyciągną użytkowników do serwisu, bo - jak czytamy w portalu -  będą wymagały większego zaangażowania. Ryan Hatoum, Communications Manager Socialbakers, dodaje przy tym, że „marki będą dysponowały dużo większą liczbą danych dotyczącą zrozumienia potrzeb konsumentów”. (mw)

Źródło:

prdaily.com, What brand managers should know about Facebook ‘Reactions’, Clare Lane, 24.02.2016
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin