Do działu public relations w agencji reklamowej S4 dołączyła Joanna Szpyt. Objęła ona stanowisko PR specialist. Do jej obowiązków w agencji należy prowadzenie działań z zakresu public relations dla obecnych klientów działu, a szczególnie koordynowanie i realizacja dwuletniej kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku” – projektu Krajowej Unii Producentów Soku.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w warszawskiej agencji Ciszewski Public Relations, gdzie pracowała w dziale FMCG, obsługując sieci handlowe, firmy farmaceutyczne oraz fundacje. Joanna Szpyt jest absolwentką Politologii Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie oraz Wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Dział PR Agencji Reklamowej S4 funkcjonuje od 2005 roku i wraz z działami: eventów, new businessu i marketingu, których dyrektorem jest Marta Gajkowska, wchodzi w skład departamentu RS&D S4. (kk)


