Juice-Social dla brytyjskiego IDG

dodano: 
16.03.2012
komentarzy: 
0

Agencja Juice-Social, specjalizująca się w social media marketingu, podpisała umowę z międzynarodowym wydawnictwem IDG. Odpowiada za media społecznościowe wszystkich jego brytyjskich tytułów.

Klient jest właścicielem takich tytułów, jak: CIO, Macworld PC Advisor, czy znanego także na polskim rynku Computerworld oraz PC World.  Agencja zajmie się także projektowaniem i dostosowywaniem fan page’y do obowiązującej od niedawna na Facebooku funkcji Timeline. Firmy współpracowały już ze sobą przy kilku projektach związanych z produkcją filmów i projektowanie stron. IDG nie korzystało jednak dotąd z usług social media. Za obsługę IDG odpowiada Maciej Gołębiowski. Kontrakt podpisano na czas nieokreślony. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin