W październiku 2025 roku Lettly poinformowało o awansie Julii Szpakowskiej, która objęła nowo utworzone stanowisko Account Directorki. Z agencją związana jest od pięciu lat, do tej pory pełniła funkcję Lead Account Managerki.
Od początku października Szpakowska zajmuje się doradztwem strategicznym oraz rozwojem relacji z kluczowymi klientami i partnerami biznesowymi agencji. Odpowiada też za spójność komunikacji i jakość projektów, reprezentując Lettly w kontaktach z największymi markami i organizacjami branżowymi. W pracy łączy analityczne myślenie ze zrozumieniem celów biznesowych klienta i aktualnych trendów w influencer marketingu.
Julia Szpakowska doświadczenie w PR zdobywała m.in. w agencji Hill & Knowlton. Pracowała też zarówno po stronie klienta, jak i w agencji influencerskiej, co pozwoliło na lepsze zrozumienie potrzeb marek oraz perspektywy twórców. W swojej karierze była też m.in. reporterką w Radiu Zet. (ao)


