Jury konkursu Media Trendy 2011

dodano: 
09.02.2011
komentarzy: 
0

Komitet Organizacyjny Media Trendów, spośród nadesłanych przez domy mediowe i agencje reklamowe kandydatur, powołał tegoroczne jury konkursu. Obrady odbędą się 31 marca i 1 kwietnia 2011 roku w warszawskiej Zachęcie.

Przy wyborze kierowano się następującymi kryteriami: do jury zaproszono osoby pracujące w mediach, agencjach reklamowych, agencjach interaktywnych, instytutach badawczych oraz po stronie klienta, które bezpośrednio odpowiadają za kreowanie i wdrażanie innowacyjnych strategii i pomysłów mediowych. Komitet zadbał, by, jak w poprzednim roku, kiedy zostały wprowadzone zmiany w kategoriach konkursu, wszystkie części rynku mediów i reklamy zaangażowane w proces planowania w mediach kampanii i rozwoju mediów były w jury reprezentowane. Zaproszone osoby to eksperci merytoryczni, którzy cieszą się uznaniem branży za odwagę i determinację w realizacji innowacyjnych działań i wskazują trendy innym.

W konkursie Media Trendy jest 20 kategorii. W każdej z nich przyznawana jest jedna nagroda główna, mogą zostać przyznane także dwa wyróżnienia.

Głosowanie przebiegać będzie w dwóch etapach.  Pierwszy etap odbywa się on-line i ma za zadanie wyłonienie prac nominowanych.

Drugi etap pracy jury odbywa się off-line, jurorzy spotykają się, dyskutują nad short listami, a następnie przystępują do głosowania na nagrody i wyróżnienia. Dodatkowo jury zagłosuje na nagrody specjalne: Człowiek Mediów Roku, Medium Roku, Wydarzenie Roku na Rynku Medialnym, które następnie zatwierdzi Komitet Organizacyjny konkursu.

Pełny skład jury konkursu już wkrótce na: www.mediatrendy.pl.

Prace konkursowe można zgłaszać do 18 lutego na stronie http://platforma.sar.org.pl.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone podczas Gali Media Trendy 18 kwietnia 2011 r. w Teatrze Dramatycznym w Warszawie.

Konkurs wspierają partnerzy biznesowi, stale współpracujący ze środowiskiem, są to: Discovery Networks, Polsat Media, AMS,  Nielsen Audience Measurement, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, oraz patroni medialni: PRoto.pl, Mediarun.pl, hatalska.com. Partnerem technologicznym jest iFusion, audytorem konkursu jest kancelaria prawna Łaszczuk & Wspólnicy.

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin