.

 

Jury wybrane

dodano: 
06.09.2004
komentarzy: 
0

Jury II ogólnopolskiego konkursu na najlepszy projekt public relations „Złote Spinacze"

1. Adam Łaszyn, Prezes, agencja Alert Media
2. Agnieszka Grobelna, Członek Zarządu, agencja Profile
3. Agnieszka Nowaczkiewicz, Motorola, Dyrektor PR
4. Artur Więckowski, Dyrektor Marketingu, Inteligo
5. Barbara Czerniawska, Dyrektor ds. Obsługi Klienta, agencja ITBC Communication
6. Beata Jedynak, Dyrektor PR, Philips
7. Dariusz Chomka, Corporate PR Business Unit Director, agencja BCA
8. dr Dariusz Tworzydło, Kierownik Zakładu PR, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
9. Ewa Łabno-Falęcka, Dyrektor PR, Daimler-Chrysler Automotive Polska
10. Jarosław Sroka, dziennikarz, Puls Biznesu
11. dr hab. Jerzy Olędzki, Kierownik Pracowni Marketingu Medialnego i PR, Uniwersytet Warszawski
12. Małgorzata Mejer, Rzeczniczka prasowa, Procter&Gamble
13. Mariusz Pleban, Dyrektor Zarządzający, agencja Multi Communications
14. Mirella Panek, Rzeczniczka prasowa, Amnesty International
15. Norbert Ofmański, Prezes, agencja On Board
16. Paweł Kastory, Prezes, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR)
17. Paweł Rabiej, Dyr. Marketingu i Rozwoju, Harvard Business Review
18. Paweł Trochimiuk, Prezes, Partner of Promotion
19. Ryszard Solski, Dyrektor Generalny, Sigma Intl.
20. Wojciech Romański, Redaktor naczelny, Businessman Magazine

Źródło:

Wirtualne Media
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin