.

Już 14 czerwca targi pracy i praktyk w PR!

dodano: 
10.06.2022
komentarzy: 
0

Zbliża się pierwsza edycja targów pracy i praktyk w public relations „PRosto do PRacy”. Wydarzenie, którego PRoto.pl jest patronem medialnym, odbędzie się 14 czerwca 2022 roku o 10:00 na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

>>> Szukasz pracy? Zobacz najnowsze ogłoszenia na PRoto.pl!

Organizatorem targów jest Koło Naukowe Public Relations UW, a partnerami branże organizacje: Związek Firm Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Stowarzyszenie Agencji Public Relations.

Targi skierowane są do wszystkich, którzy chcą pracować w branży PR i marketingu oraz zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe. W programie wydarzenia zaplanowano panele dyskusyjne oraz warsztaty z ekspertami, którzy przybliżą tajniki pracy w public relations.

Wydarzenie rozpocznie się o 10:00. Na początku odbędą się dwa panele dyskusyjne.

Pierwszy z nich poświęcony będzie kompetencjom przyszłości niezbędnym w PR oraz trendom w branży. Na ten temat dyskutować będą przedstawiciele branżowych organizacji: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Stowarzyszenia Agencji Public Relations.

W drugim panelu omówiona zostanie z kolei przyszłość zawodu dziennikarza. W rozmowie wezmą udział Marcin Łukawski z Radia 357, Magda Łucjan z TVN, Rafał Wójcik z Gazety Wyborczej, Dawid Styś z Polsat News oraz Kamil Szufladowicz z Grupy Radiowej Agora.

Kolejnym elementem wydarzenia będą warsztaty, których uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności potwierdzone certyfikatem.

Tematy warsztatów to:

„Nie samym Fejsem i TikTokiem żyją social media”, Zbigniew Tworek i Aleksander Ploetzing (SEC Newgate CEE)

„Podstawy planowania strategicznego w PR”, Paweł Soproniuk i Marta Adamska (Neuron PR)

„Komunikacja biznesowa”, Andrzej Szurek, Kamila Petrus, Mateusz Paradowski, Kamil Melcer (Innervalue)

„Kryzys w czasach social mediów, czyli jak dbać o reputację w internecie”, Karolina Sowier, Katarzyna Toczyska-Czech (Alert Media Communications)

„Dos and don'ts w komunikacji i budowaniu profesjonalnego wizerunku w sieci”, Żaneta Przybylska (PSPR)

„PRofesjonalna strategia, czyli jak wykorzystać metodę design thinking w planowaniu komunikacji”, Agnieszka Malesza-Wożniak (Triple PR)

„Kampanie społeczne służb bezpieczeństwa państwa, ochrony porządku publicznego i wojska. W jakim celu oraz w jaki sposób są realizowane?”, Sylwia Kuligowska (SCOPE PR)

Na warsztaty obowiązuje wcześniejsza rejestracja. Wstęp na targi, podczas których wystawcy będą obecni w holu głównym, jest wolny.

Szczegółowe informacje na temat wydarzenia można znaleźć na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym targów.

>>> Szukasz pracownika? Dodaj bezpłatne ogłoszenie na PRoto.pl!

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin