.

 

K2 Internet z nowym PR-owcem

dodano: 
16.01.2007
komentarzy: 
41

Katarzyna Piwko objęła stanowisko PR Managera w agencji interaktywnej K2 Internet. Zajmie się budowaniem wizerunku firmy oraz współtworzeniem i realizacją strategii PR-owskiej zgodnie ze strategią firmy. Do jej zadań należy utrzymywanie relacji z mediami, prowadzenie kampanii informacyjnych, zapewnienie wysokich standardów informacji o firmie i jej produktach, prowadzenie strony internetowej i współpraca z firmami zewnętrznymi.
Do tej pory Piwko przez 13 lat pracowała jako Senior Copywriter w agencjach reklamowych. Ostatnio w DougFaberFamily, wcześniej Ad Fabrika FCB i Euro RSCG. Wcześniej stanowisko PR Managera w agencji zajmowała Alicja Górka. (kk)

komentarzy:
41

Komentarze

(41)
Dodaj komentarz
19.01.2007
9:32:34
krell
(19.01.2007 9:32:34)
pokój z Tobą, Okop.! :)
19.01.2007
9:12:25
Okop.
(19.01.2007 9:12:25)
A wydawało się, że wszystko zostało już powiedziane. I w takiej właśnie chwili żałuję, że jeszcze mam prąd... Au rezerwuar, jak mawiają Francuzi.
18.01.2007
21:46:32
krell
(18.01.2007 21:46:32)
Brawo miro! Pan Mariusz popadł w zacietrzewienie. Ale cóż, inteligencja z tradycjami burzy się na myśl, że na świecie szaleją młode wilczki :)))
18.01.2007
19:27:25
miro
(18.01.2007 19:27:25)
I tu Panie Mariuszu (poniżej) pojawia się problem. Poziomem swojej wypowiedzi doskonale wpasował się pan panujący tu bałagan. Rozumiem, że prezentowana przez Pana kultura (słownictwo i łatwość w obrzucaniu błotem) wynika z wielopokoleniowej inteligenckiej tradycji Pańskiej rodziny...
18.01.2007
17:07:41
Mariusz
(18.01.2007 17:07:41)
a nawiasem mówiąc pani Katarzyna prezentuje się w bardzo dobrze...
18.01.2007
16:25:30
Mariusz
(18.01.2007 16:25:30)
Boze!!! co za swołocz dzicz kudłata...i to się śmie nazywać piarowcami ??? pokonczyło to studia na szemranych uczelniach, zapewne pierwszi "inteligenci" w rodzinie, przyjechało to do warszawki, świecące neony miasta oszołomiły puste głowy, dorwało sie to do internetu i wypisuje brednie...na przyszłość radzę zwracać więcej uwagi na treść a nie tylko na formę.... obawiam sie jednak, ze wielu nie zrozumie tej aluzji
18.01.2007
12:59:16
Anka
(18.01.2007 12:59:16)
Zauważyłam, że wielu PR - owców uważa sie z osoby bardzo wyjątkowe i obdarzone niesamowitymi umiejetnościami.Niewielu PR- owców można uznać za prawdziwych, za to wielu "aktywnych" na różnych forach można uznać za nieudacznkiów i chętnie wyszydzających innych, patrz poniżej.
18.01.2007
12:49:15
Tired of useles...
(18.01.2007 12:49:15)
Nie od dziś wiadomo, że na stanowiskach PR-owców pracują osoby, które ukończyły różne kierunki studiów, z różnym przeszłym doświadczeniem zawodowym. Skończenie studiów PR-owych wcale nie gwarantuje zawsze zatrudnienia. Istotne są indywidualne predyspozycje do wykonywania tego zawod oraz, oczywiście, doświadczenie. Niech każdy pracodawca sam oceni umiejętności i efekty pracy swojego PR-owca a my zajmijmy się "robieniem" jak najlepszego PR naszym pracodawcom i/czy klientom:) Powstrzymywanie się od pochopnych sądów/opinii jest dość istotne także w naszej pracy, jak sądzę.
18.01.2007
12:15:24
Anka
(18.01.2007 12:15:24)
Pomysł za założeniem www.chamowisko.pl swietny.Wiele osob, ktore sa tak aktywne w opniowaniu newsów personalnych prezentowanych w proto mogłoby sobie poużywać i wykazać sie swoim "profesjonalizmem" w ocenie zdjec portretowych. Druga sprawa - co Was to w ogole obchodzi, ze były copywriter został specjalistą ds. PR?Jak osoby, które mają takie wątpliwość założą własne agencje to będą mogły decydować o tym kogo u siebie zatrudnić, a jak na razie to niech skupią sie na swoich obowiązkach w sowich obecnych miejcach pracy.
18.01.2007
10:25:14
Okop.
(18.01.2007 10:25:14)
Miro, nie Mikro - przepraszam oczywiście.
18.01.2007
10:24:42
Okop.
(18.01.2007 10:24:42)
Mikro, gratuluję uwagi o profesjonalnej prowincji:-) Co do meritum - chodzi o to, że to, o czym mówisz, jest płynne, a tu zostało przekroczone m.in. na etapie ewentualnego wyboru pomiędzy Paniami zajmującymi się PR. Nie wszyscy piszą tu negatywnie, jest również sytuacja odwrócona - niejednokrotnie pojawiały się pochlebne komentarze na zamówienie. Ale, taki to rzeczywiście brukowy folklor tego forum. Pani Kasiu, niezależnie od tego wszystkiego - życzę Pani powodzenia i uśmiechu!:-)
18.01.2007
9:46:52
krell
(18.01.2007 9:46:52)
no właśnie, chodziło mi o uwagę o emocjonalności... Max, dziękuję za linka. To program studiów prawniczych i ekonomicznych w pigułce. :) Interesujący, przyznaję. Pozdrawiam :)
17.01.2007
22:06:26
miro
(17.01.2007 22:06:26)
choc rzeczywiście późnijsza uwaga dotycząca emocjonalności bohatera news jest poniżej pasa...;/
17.01.2007
21:52:57
miro
(17.01.2007 21:52:57)
nie wygląda to za fajnie rzeczywiście... myślę, ze to kwestia czytania ze zrozumieniem, tak na prawdę maile pana (lub pani) "A" dotyczyły tylko i wyłącznie jakości zdjęcia (czytaj: wrażenia artystycznego) a nie urody pani Katarzyny... niestety ludzie w zawiści piszą różne przykre rzeczy... i proszę nie wnioskować na podstawie tego forum o kondycji branży. idę o zakład, że większośc dyskutujących tu stanowi wyłącznie folklor polskiego PR, duchową i profesjonalną prowincję pozdrawiam
17.01.2007
18:26:07
waluś
(17.01.2007 18:26:07)
Brawo Okop !! ta zbieranina żałosnych nieudaczników potrafi jedynie anonimowo wyszydzać i pluć na innych. Gdzie wy pracujecie ?!! Zrobiliście syf na tym portalu że aż wstyd tu zaglądać.
17.01.2007
17:22:17
jakub
(17.01.2007 17:22:17)
Pani Kasiu, ...... reszta ponizej. przepraszam za pomylke
17.01.2007
17:18:25
jakub
(17.01.2007 17:18:25)
Pani Aniu, niestety nasza "branza" ma to do siebie, ze jest sfora psow ogrodnikow. Boja sie pokazac publicznie jednak publicznie (ale anonimowo) szydza. No coz, jaki premier i prezio taki motłoch. Zycze sukcesow zawodowych i kalibrowej skory.
17.01.2007
17:15:53
Max
(17.01.2007 17:15:53)
podaj link na annę hahn, bo nie mogę znaleść - chyba, że już zdjęli
17.01.2007
16:39:00
SIAISIA
(17.01.2007 16:39:00)
KRYTYKUJECIE PANIA PIWKO A WIDZIELISCIE ANNE HAHN Z PARTNERS OF PROMOTION?
17.01.2007
15:50:55
lulek
(17.01.2007 15:50:55)
a za sesje placi Vader, tak?
17.01.2007
15:26:26
melania
(17.01.2007 15:26:26)
główna wpadka merytoryczna jest taka: zanim firma wysyła komunikat na zewnatrz, powinna go wczesniej wrzucic na wlasna strone www (zwlaszcza w przypadku firmy k2, ktora powinna miec aktualne strony www korpo) a tam zero o nowym PRowcu, co wiecej namiary na starego.. bład w sztuce
17.01.2007
15:14:08
Vader
(17.01.2007 15:14:08)
Boże! Żenada. Ale może z tej dyskusji powinien wyniknąć jeden wniosek. Jak ktoś chce by jego zdjęcie zawisło w tej rubryce, może PRoto zaaranżuje profesjonalną sesję! Wtedy skończą się te złośliwe komentarze! Co Wy na to, droga redakcjo?
17.01.2007
15:07:54
Max
(17.01.2007 15:07:54)
Do Krella: Lubię pytania, które starają się obalić oczywistość - trochę jak w Kubusiu Puchatku :)
17.01.2007
15:06:32
Max
(17.01.2007 15:06:32)
Do Krella: np. http://www.studiapodyplomowe.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=36&Itemid=54&lang=pl
17.01.2007
14:08:31
krell
(17.01.2007 14:08:31)
Nie śmiem nawet pytać, jak A ma na nazwisko, ani skąd pochodzi, ale ta żenująca uwaga ad personam Pani ze zdjęcia powyżej kwalifikuje się do top 10 na www.chamowisko.pl.
17.01.2007
13:59:50
A
(17.01.2007 13:59:50)
Okop, wybacz, ale zamieszczone na tym portalu zdjęcie absolutnie nie wskazuje, że pod nazwiskiem Piwko kryje się dojrzały emocjonalnie i psychicznie człowiek....
17.01.2007
12:56:27
krell
(17.01.2007 12:56:27)
Okop., ciekawy adres podałeś...sam wymyśliłeś? :))
17.01.2007
12:41:08
Okop.
(17.01.2007 12:41:08)
Kochani komentujący zdjęcie: proponuję założyć portal - www.chamowisko.pl, i się realizować w najlepsze, ku chwale swojej branży, nawiązującej zapewne do nazwy rzeczonego portalu. Wydaje mi się bowiem, że dobry piarowiec to przede wszystkim dojrzały emocjonalnie i psychicznie człowiek - a tu akurat jest takich jak na lekarstwo.
17.01.2007
9:23:11
krell
(17.01.2007 9:23:11)
A powiedz mi, Max, co to właściwie jest, to wykształcenie piarowe, hm? Czego tam uczą?
16.01.2007
22:45:48
Max
(16.01.2007 22:45:48)
i wielu innych np.: socjologa, negocjatora, ekonomisty, filologa (np. polonistyki) wizażysty, itd. itp. wolę jednak z wyształceniem piarowym
16.01.2007
22:32:58
edek
(16.01.2007 22:32:58)
akurat doświadczenia copywritera w PR może być bardzo przydatne:)
16.01.2007
21:39:18
krell
(16.01.2007 21:39:18)
...a propos "innego doświadczenia"...kiedyś usłyszałem od osoby zarządzającej agencją specjalizującą się w obsłudze IPO (wytrwali dotrą do nazwy) i mającą na swoim koncie obsługę kilkudziesięciu takich IPO, że nigdy nie przyjmie do pracy osoby po studiach mających w nazwie "PR"; osoby z innym doświadczeniem, niż skończone np. dziennikarstwo to często (ciekawe, ile %?) najlepsi dziennikarze w Polsce; proponuję nie demonizować "innego doświadczenia", bo jak mawia mój znajomy: "jak sobie pomyślę, jakim jestem inżynierem, to aż się boję pójść do lekarza"...
16.01.2007
21:32:00
Max
(16.01.2007 21:32:00)
Dziedzina public relations jest dość rozległa, czasami trudna do zdefiniowania. Efekty trudno mierzalne itp. To powoduje u wielu prezesów niedostateczne zrozumienie i wtedy przyjmowane są osoby, z tzw. innym doświadczeniem. Wpływ na zatrudnianie osób bez wykształcenia i doświadczenia ma także bardzo duży popyt na pracownikow w tej branży. Popatrzcie ile agencji i firm szuka piarowców. Dobre czasy z wieloma kandydatami na każde stanowisko minęły. Teraz trzeba poszukiwać pracowników.
16.01.2007
20:51:30
krell
(16.01.2007 20:51:30)
na szczęście nie muszę wybierać...
16.01.2007
20:47:55
miki
(16.01.2007 20:47:55)
myślę, że gdyby pracodawca wybierał kierując się tym, co widać na zdjeciach, wybrałby Kwiecień
16.01.2007
20:25:00
krell
(16.01.2007 20:25:00)
To wszystko jest kwestią indywidualnych umiejętności/wiedzy/doświadczenia, ale, Drodzy PRowcy, po ostatnich wpadkach środowiska przestańcie się dziwić, że Wasi klienci zaczynają szukać innych rozwiązań. I nic mnie nie łączy z bohaterką komentarzy, ale kogo wybierze prezes średniej firmy - Panią Kwiecień, czy Panią Piwko? Jak myślicie?
16.01.2007
20:15:44
Maria
(16.01.2007 20:15:44)
Wydaje mi się, że doświadczenie copywirtera w agencjach, to dość kruche potwierdzenie umiejętności PR. Jestem nad wyraz rozczarowana agencją K2, bo wydawali się tacy profesjonalni, a tu chyba coś szwankuje. Zastanawiam się właściwie po co się kształcę w kierunku PR, zdobywam doświadczenie, jeśli mogę robić prawie cokolwiek w reklamie, by trafić na stanowisko PR. Jednakże, trudno nie zauważyć, ze przepływ z PR do innych działów w reklamie, nie jest tak oczywisty, jak w odwrotnym kierunku. Nasuwa mi się wniosek, że według rynku (szeroko rozumianej reklamy), PR-cem może być każdy, ale odwrotnie niekoniecznie…. Nie dziwie się, że potem tak różnie oceniana jest nasza praca i przydatność. Po fali osób z nikłym doświadczeniem, zaczyna się fala osób z "innym" doświadczeniem. Powiem tak: czas weryfikuje wszystko, więc obawiam się o naszą zbiorową przyszłość. Przypomnę, że wiele średnich firm i koncernów (?), już ma "robiony PR" przez domy mediowe. Teraz pozostała cześć będzie miała „robiony PR", przez panią graficzkę, copywirtera, lub asystentkę, która zawsze chciał być dziennikarką....
16.01.2007
20:07:04
Manuel
(16.01.2007 20:07:04)
Gratulacje dla fotografa. Umie robić krzywdę kobietom. Ale pytanie jest inne - czyżby Alicje Górkę wywalili.
16.01.2007
19:33:05
edek
(16.01.2007 19:33:05)
trudno się nie zgodzić
16.01.2007
17:47:24
A
(16.01.2007 17:47:24)
Nie rozumiem powodu usunięcia komentarza przez Proto. Na litość boską, dlaczego ktoś, kto ma pełnić obowiazki PR-owca, dbać o wizerunek firmy, nie potrafi zadbać o swój wizerunek? Przecież to zdjęcie to jakaś makabra. Od Redakcji: Opinię negatywną można wyrażać na wiele sposobów i komentarze negatywne nie są usuwane. Jednak sposób wybrany przez Ciebie był obraźliwy, dlatego poprzedni komentarz został usunięty.
16.01.2007
13:28:08
A
(16.01.2007 13:28:08)
Komentarz został usunięty ze względu na obraźliwe treści. Redakcja PRoto
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin