niedziela, 7 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKamil Stoch na wagę złota

Kamil Stoch na wagę złota

Po tym jak Kamil Stoch zdobył złoto na Igrzyskach Olimpijskich w Soczi, jego wartość marketingowa wzrosła dwu lub nawet trzykrotnie – czytamy w Rzeczpospolitej.

Gazeta podaje, że wartość medialna skoczka, po sukcesie w Soczi, jest wyceniana od 10 do 15 milionów złotych. A to oznacza, że na stroju skoczka zobaczymy więcej logotypów sponsorów. Kamil Stoch będzie jednak musiał podzielić się pieniędzmi z PZN-em. „Z pewnością zainteresowanie nowych firm zdobywcą złotego medalu olimpijskiego będzie duże i przy dobrym zarządzaniu swoim wizerunkiem Kamil nie powinien mieć problemów z pozyskaniem jeszcze w tym roku nowych kontraktów na kwotę 0,5-1 mln zł” – uważa Leszek Kurnicki, szef marketingu PZN Orlen. Kurnicki zaznacza, że Kamil Stoch uważany jest obecnie za bohatera narodowego, który budzi pozytywne emocje. „A firmy dosko­nale wiedzą, że sponsoring to najlepszy sposób na transfer tych emocji ze sportowca na markę” – dodaje. Czym jeszcze wyróżnia się polski skoczek? Według Damiana Raciniewskiego, właściciela Bussiness Sport Solutions, Stoch wykonał podwójny skok. „Jest mistrzem olimpijskim, trzecim Polakiem, któremu udało się zdobyć złoto w historii polskich sportów zimowych. Jest więc bardzo atrakcyjny dla firm, które chciałyby, aby ich marki czy produkty były kojarzone z sukcesem”. (mw)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj