Kampania dla Polskiego Leku

dodano: 
10.02.2005
komentarzy: 
0

Nowym klientem agencji Spin Communications jest firma Polski Lek. Pierwszym zadaniem agencji jest wprowadzenie na rynek nowego preparatu wzmacniającego doznania seksualne kobiet - Vamea. W ramach tej kampanii odbyła się konferencja prasowa pt. „Moja kobiecość, moja seksualność”, która została zorganizowana dla dziennikarzy z prasy kolorowej, zajmujących się tematyką związaną z psychologią, seksem i zdrowiem. Wykład pt. „Jak wpływać na jakość doznań seksualnych u kobiet” wygłosił prof. dr hab. n. med. Zbigniew Lew-Starowicz. Wystąpienie połączone było z prezentacją nowego preparatu Vamea i warsztatami psychoterapeutycznymi. Agencja Spin Communications istnieje na rynku od 1996 roku. Jest częścią grupy NoS/BBDO Polska.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin