poniedziałek, 15 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKampania „Mrożonki Pełne Natury”

Kampania „Mrożonki Pełne Natury”

Pod hasłem „Mrożonki Pełne Natury” rozpoczyna się ogólnopolska kampania promująca zalety mrożonych warzyw i owoców. Jej głównym celem jest zwiększenie wiedzy na temat mrożonek wśród Polaków. Kampania będzie również informowała  o właściwych sposobach  przygotowywania i przechowywania mrożonych produktów. W ramach kampanii zorganizowany zostanie m.in. Wielki Test Konsumencki, podczas którego będzie można porównać smak potraw przyrządzonych na bazie mrożonych i świeżych warzyw i owoców. Kampanię realizuje agencja On Board.
Wśród planowanych działań kampanii znajduje się też opracowanie 30-stronicowego poradnika edukacyjnego. Program „Mrożonki Pełne Natury” potrwa rok. Kampania jest realizowana w ramach unijnego programu „Wsparcia działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych”. Kampanię nadzoruje Agencja Rynku Rolnego, a patronat nad nią sprawuje Stowarzyszenie Mrożonej Żywności zrzeszające 30 producentów mrożonych warzyw i owoców, mieszanek warzywnych i owocowych oraz dań wytwarzanych na bazie owoców i warzyw.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł