.

 

Kampania „Nieśmiertelne słowa” zachęca do utrwalenia słów bliskich, którzy odeszli

dodano: 
20.03.2023
komentarzy: 
0

„Nieśmiertelne słowa”, czyli te, które zostawia się po sobie bliskim na zawsze, to główny motyw kampanii stworzonej przez 38Content Communication we współpracy z Puckim Hospicjum pw. św. Ojca Pio. Jej celem jest zachęcenie do utrwalenia słów bliskich osób, które odeszły, a także – nakłonienie do wsparcia hospicjum.

Kampania rozpoczęła się 1 marca 2023 roku i potrwa do końca kwietnia tego roku.

„Na tym świecie pewne są tylko śmierć i podatki oraz słowa, które zostawimy bliskim” – tak brzmi główny przekaz akcji, który jest nawiązaniem do słów Benjamina Franklina. W kampanii podkreślono, że „słowa potrafią mieć wyjątkowy charakter i utkwić w naszej pamięci na długo”, więc „warto móc je uwiecznić lub przekazać najbliższym”. Celem akcji jest również zachęcenie do przekazywania 1,5% podatku na rzecz Puckiego Hospicjum pw. Ojca Pio, które zostało założone przez ks. Jana Kaczkowskiego.

Jednym z elementów kampanii jest spot, stworzony w technice typografii kinetycznej. Jest on wizualnym przedstawieniem historii choroby jednego z podopiecznych Hospicjum, która opowiadana jest z perspektywy jego żony. „Prawdziwa opowieść małżeństwa i słowa wypowiedziane przez bohatera stały się inspiracją do podjęcia tematu nieśmiertelnych słów, które na zawsze pozostają w pamięci” – przekazują autorzy.

Udział w projekcie wziął aktor Piotr Trojan, znany m. in. z roli Patryka Galewskiego w filmie „Johnny”, opowiadającym o postaci ks. Jana Kaczkowskiego.

Stworzono także landing page niesmiertelneslowa.pl, który pozwala wygenerować grafikę z cytatem bliskiego, a następnie udostępnić taki „nieśmiertelnik” w mediach społecznościowych lub wydrukować go.

W ramach kampanii opracowano także „nieśmiertelny font” Hospitium, który stworzony został przez Mateusza Machalskiego – koordynatora w Stowarzyszeniu Twórców Grafiki Użytkowej, który specjalizuje się w projektowaniu identyfikacji wizualnych i krojów pisma.

Kampania obejmuje działania mediowe i komunikację PR. Obecnie prowadzone są działania digitalowe i displayowi, a 10 kwietnia rozpocznie się kampania radiowa. Działania PR obejmują z kolei media relations oraz współpracę z influencerami.

Za kreację i koncepcję strategiczną kampanii odpowiada agencja 38Content Communication. Agencja zajmuje się też pełną obsługą projektu i prowadzeniem komunikacji. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin