wtorek, 16 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKampania poprawy wizerunku firmy Dell

Kampania poprawy wizerunku firmy Dell

Jak podaje Buzzmachine, firma Dell rozpoczęła we współpracy z GCI Group kampanię PR. Ma ona na celu poprawę wizerunku firmy, który ucierpiał ze względu na złą opinię o obsłudze klientów korporacji. W ramach działań stworzono blog internetowy, jednak nie ustrzeżono się przy tym poważnego błędu – osoba z GCI nazwała w anonimowej wypowiedzi internetowej „robakiem” Jeffa Jarvisa, wpływowego autora blogów, który przez lata opisywał swoje nieprzyjemne przejścia z Dellem (określając je jako „Dell Hell”). To tylko skutecznie sprowokowało Jarvisa do kolejnych ataków. Jak zauważa dziennikarz John Stodder „w internecie nie istnieje coś takiego jak anonimowy komentarz”.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj