Kampania przeciw łapówkarstwu

dodano: 
17.01.2006
komentarzy: 
0

Ruch Normalne Państwo we współpracy ze Stowarzyszeniem Agencji Reklamowych rozpoczyna ogólnopolską kampanię „Nie daję/nie biorę łapówek”. Ma ona na celu zwrócenie uwagi na korupcję jako problem ogólnospołeczny. Ideą akcji jest uświadomienie obywatelom, że walkę z korupcją warto rozpocząć od najniższego szczebla.
Hasło przewodnie kampanii będzie brzmiało „Daj przykład – nie bierz. Bierz przykład – nie dawaj”. Realizacja projektu rozpoczęła się 12 stycznia, a zakończy - „Dniem bez łapówki” (23 lutego), w którym odbędą się happeningi. Na potrzeby kampanii stworzono spot telewizyjny oraz radiowy, a także dwa projekty plakatów i ogłoszenie prasowe.
Akcja ma być przeprowadzona przy wykorzystaniu tytułów prasowych, stacji telewizyjnych i radiowych. Za jej działania z zakresu PR odpowiadają agencje Feedback Hill & Knowlton oraz Rowland Communications, zaś Instytut Monitorowania Mediów wspiera tę akcję poprzez nieodpłatne prowadzenie monitoringu.
To druga tego typu kampania Ruchu. Pierwsza akcja walki z korupcją została przeprowadzona pod hasłem „Choroba brudnych rąk” na początku 2004 w Warszawie.
Szczegółowe aktualizowane informacje na temat akcji zamieszczane są na portalu internetowym Ruchu Normalne Państwo: www.normalne.pl.
Ruch Normalne Państwo skupia Polaków, którzy chcą Polski z jasnym systemem wyborczym, oszczędnym i efektywnym aparatem władzy oraz prostym systemem podatkowym. Ruch nie jest związany i nie sympatyzuje z żadną partią polityczną. Członkowie Ruchu popularyzują pogląd, że państwo należy do obywateli i że sami obywatele są w stanie najskuteczniej je zmieniać poprzez bezpośrednie zaangażowanie.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin